հինգշաբթի, հունիս 26
26 / 6 / 2025
Վարորդը դարձել էր որս, ՃՈ էլ՝ արտաբյուջետային լևիաֆան․ ՀՀ նախկին փոխոստիկանապետը՝ բալային համակարգի մասին

Վարորդը դարձել էր որս, ՃՈ էլ՝ արտաբյուջետային լևիաֆան․ ՀՀ նախկին փոխոստիկանապետը՝ բալային համակարգի մասին

ՀՀ նախկին փոխոստիկանապետ Հովհաննես Քոչարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրառում է կատարել՝ անդրադառնալով բալային համակարգի դրույթներին: Նա մասնավորապես անթույլատրելի է համարել այդ օրենքի քաղաքականացումը՝ նշելով, որ դա անվտանգային փաստաթուղթ է:

Գրառումն ամբողջությամբ՝ ստորև.

 

«Ֆրանսիացի նախկին գործընկերներս պատմում էին, որ բալայինը ներդնելիս ամբողջ մամուլը հեղեղված էր օրենքի վաղաժամության, հակասահմանադրականութան մասին դատողություններով, հատկապես ընդվզել են բեռնատարների վարորդները տարատեսակ ակցիաներով, բայց հենց մահերի ու վիրավորների թիվը նվազեց, բոլորը դարձան բալայինի ապոլոգետ:

Այո, օրենքի վերջնական տեքստում կան փոփոխություններ, որոնց իմաստը ես էլ չեմ հասկանում մինչև հիմա / ներողություն եմ խնդրում անհամեստութան համար/, բայց եկեք չմոռանանք, որ օրենսդրական նոր լուծումների հիմնական նպատակը մեր քաղաքացիների կյանքի ու առողջութան պաշտպանությունն է:

 

Պիտի դժբախտությունը մտնի մեր տո՞ւն, որ նոր պետությունից օրենք պահանջենք: ՃՏՊ -ի կանխարգելման ոստիկանական մեթոդները իրենց սպառել էին, տուգանքների բարձրացումը ու վարչարարութան խստացումը բերել էին նրան, որ վարորդը դարձել էր որս, ՃՈ էլ՝ արտաբյուջետային լևիաֆան:

Անթույլատրելի է այս օրենքի քաղաքականացումը, սա անվտանգային փաստաթուղթ է: Ժամանակ է պետք պետական մարմիններին հանգիստ պայմաններում իրականացնեն օրենքի կիրառման մոնիթորինգը, հասկանան թերություներն ու առավելությունները, անհրաժեշտութան դեպքում առաջարկեն օրենսդրական շտկումներ: Իհարկե ճանապարների որակը բարձրացնելու պահանջը պետք է մնա օրակարգում, բայց բալային ռեֆորմին զուգահեռ:

Բալային համակարգը ունի թերություններ ամբողջ աշխարհում, բայց նրա կանխարգելիչ պոտենցիալը շատ մեծ է ու բարեփոխման կուլմինացիան չպետք է համարվի օրենքի ընդունումը»:

  • Կիսվել: